בטראלייף 3.0 – קורס שיווק שותפים מומלץ

כל מי שמתחיל בשיווק שותפים יודע שבאינטרנט קיים הרבה מאד מידע חינמי, במיוחד ביוטיוב שמסביר איך להתחיל בשיווק שותפים. למרות זאת, אחד החסרונות העיקריים הוא הפיזור הרב של התכנים והשטחיות.

הרבה מאד מסרטוני היוטיוב בתחום של שיווק שותפים חוזרים על עצמם וקצת נמאס לראות שכמעט כל הסרטונים מבטיחים הבטחות מפוצצות ומנפנפים בלייפסטייל. יש אינספור סרטונים בנושא: "איך לעשות כסף מקליקבנק מהבית כהכנסה פאסיבית של 200$ ליום בלי לצאת מהבית או בדרך לבריכה", מיותר לציין שצפייה בסרטונים הללו לא תספיק כדי להגיע למטרה.

לעומת זאת קורסים לשיווק שותפים מנסים לעשות סדר ולתת אינפורמציה סדורה עם תוכנית פעולה. אחד הקורסים המובילים בארץ הוא בטראלייף שהינו קורס שיווק שותפים המקיף ביותר שאני מכיר (ויש לי ניסיון של מעל 20 שנה בתחום שיווק שותפים). בקורס יש דגש על פרסום בפייסבוק אך גם יש הרבה מאד שיעורים ומודולים שעוזרים לחשוב על הנושא כעסק אמיתי.

בטראלייף 3.0 הינו מרכז ליזמות ושיווק דיגיטלי. פרוייקט בטראלייף התחיל ב-2016 כקורס לשיווק שותפים חינם, אבל בהמשך התרחב ובגירסה הנוכחית יש אפשרות לצפות ולרכוש קורסים נוספים שלאו דווקא נמצאים בנישת שיווק שותפים אבל עדיין בתחום היזמות הדיגיטלית.

אני ממליץ לכם לקרוא את המאמר הבא שכתבתי בנושא איך בוחרים קורס לשיווק שותפים ולצפות בסרטון שמציג את הפרמטרים השונים שיש לבחון לפני שמקבלים החלטה. שיהיה לכם הרבה בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *